Op vrijdag 30 oktober vond in de Harbour Club Amsterdam het Friends of the Brands event ‘Like my Brand Moms’ plaats. Ik was er namens Caption bij om een groot aantal BN’ers te voorzien van mooi gelakte nageltjes (en natuurlijk om voor jou een vlog te maken!).
Bekende nagels
Namens Caption heb ik een hoop bekende nagels gelakt: die van Edsilia Rombley, Anouk Smulders, Fabienne de Vries (TMF-jeugdsentiment!), Beertje van Beers, Liza Sips en Marit van Bohemen. Vooral die laatste 2 hebben mijn hart gestolen: wat een oprecht leuke en lieve dames! Alle dames waren stuk voor stuk enthousiast over de unieke formule van de Caption nagellak.
15 minutes of fame
Ik kreeg voor iedere BN’er 15 minuten de tijd. Dat lijkt lang, maar in die tijd moest ik een base coat, een kleurlaag en een topcoat aanbrengen, én de kleur kiezen (wat ook voor een BN’er echt niet altijd makkelijk is…). Gelukkig is Caption een onwijs fijne nagellak die supersnel droogt (als je bij nagel 10 klaar bent met lakken, kun je op nagel 1 meteen weer verder). Alleen het drogen was voor sommige een uitdaging… En dat terwijl de lak toch echt in 3 minuten touch-dry is en je na 15 minuten gerust je sleutels in je tas kunt zoeken met je net gelakte nagels.
Welke kleur koos jouw favoriete BN’er?
Omdat je natuurlijk onwijs nieuwsgierig bent naar welke BN’er welke Caption kleur heeft gekozen, heb ik een overzichtje voor je gemaakt:
- Liza Sips – Straight up, no sugar (paars/taupe)
- Edsilia Rombley – Talk is cheap (helderrood)
- Marit van Bohemen – Straight up, no sugar (paars/taupe)
- Anouk Smulders – Hello & Goodbye (licht blauwgrijs)
- Beertje van Beers – Looking for husband #2 (licht parelmoer)
- Fabienne de Vries – Never ask permission (heel donkerrood)
Goodie bag met een grote G!
Na iedere laksessie kreeg de BN’er van mij een tasje mee met daarin de lakken die ik gebruikt het voor hun nagels. Maar dat was niet het enige waarmee bekend Nederland naar huis ging: er werd gestrooid met stofzuigers, ringen, make-up en camera’s. En als klap op de vuurpijl stonden er na afloop ook nog hele grote shoppers klaar vol met superfoods, make-up, cadeaubonnen, een boek, USB-stick en huidverzorgingsproducten. En lucky me: ik kreeg ook een goodie bag! :)
Friends of the Brands
Het event werd georganiseerd door Friends of the Brands. Zij organiseren events waarop ze verschillende celebrities, journalisten en bloggers kennis laten maken met allerlei verschillende merken. Ze worden hier gratis voor uitgenodigd, uiteraard in de hoop dat ze het event én de merken die er staan promoten via social media. Samen met het team van BT Cosmetics (importeur van Caption) hebben we een goede promotie gedaan voor deze nagellak, er zijn heel veel social shares door BN’ers geweest op o.a. Instagram, Facebook en Twitter!
Wil jij ook het rode-loper-gevoel?
Het ‘Like my brand moms’ event duurde dit keer 2 dagen: dag 1 voor BN’ers, bloggers en journalisten en dag 2 voor consumenten. Dus wil jou nou ook wel eens dat rode-loper-gevoel meemaken? Hou ze dan in de gaten!
Vragen? Stel ze gerust hieronder! Ik beantwoord ze heel graag. En vond je m’n video leuk en wil je het direct weten als er weer een nieuwe video online staat?Abonneer je dan op het YouTube kanaal van Nails to Have!
Leuk idee,mag ik mee?
Hoi Annemieke, bedankt voor je berichtje! Helaas kan ik niemand meenemen naar events. Maar wanneer er weer een Friends of the brands event is voor bezoekers zal ik er zeker iets over schrijven. Hou nailstohave.nl dus goed in de gaten. Je kunt je hiervoor het beste inschrijven voor de nieuwsbrief of like de facebookpagina: facebook.com/nailstohave